جاذبه های گردشگری شهر تهران ، شمیرانات ، ری
فروش آپارتمان های اداری و واحدهای تجاری در خیابان آزادی تهران _ بصورت نقد و اقساط
جاذبه های گردشگری شهر تهران ، شمیرانات ، ری
چهار شنبه 1 بهمن 1393 ساعت 21:6 | بازدید : 2580 | نویسنده : فراسازه حیدری | ( نظرات )

 

 جاذبه های گردشگری شهر تهران ، شمیرانات ، ری 

 

===========برای اطلاع از جزئیات روی عکس کلیک کنید=========    

اطلاعیه فروش واحد های تجاری و آپارتمان های اداری در خیابان آزادی تهران تلفن 09361014411 بازار بورس صنایع دانش بنیان آزادی بورس تخصصی صنایع پزشکی ، دندانپزشکی ، علوم آزمایشگاهی و داروسازی  فروش واحد های تجاری و آپارتمان های اداری در خیابان آزادی تهران تلفن 09361014411  بازار بورس صنایع دانش بنیان آزادی  بورس تخصصی صنایع پزشکی ،  دندانپزشکی  ، علوم آزمایشگاهی  و داروسازی   احتراما ، شرکت سرمایه گذاری ساختمانی سپهر تهران ، متعلق به بانک صادرات ایر ان ، مفتخر است که پروژه  ساختمانهای  بورس صنایع خاص صنعتی را با همکاری بانک صادرات وبامشخصات ذیل عرضه می نماید.      کاربری این مرحله : شرکتهای مواد اولیه -  تولید کننده وبازرگانی در رشته های  دندانپزشکی - تجهیزات پزشکی -  تجهیزات علوم آزمایشگاهی  -  داروسازی وزیست فناوری      (بدلیل بورس بودن ونوع کاربری ویژه ساختمان وافزایش منافع خریداران ، کاربری صرفا در رشته های مورد نظر خواهدبود)     سه طبقه بورس تجاری وویترین فروش شرکتها  -  دو طبقه تعمیرات دستگاههاوخدمات رفاهی -  پنج طبقه دفاتر اداری وبازاریابی  آدرس پروژه : تهران – خیابان آزادی – بین چمران واسکندری روبروی ایستگاه مترو توحید- بازار بورس دانش بنیان آزادی     شرایط فروش دی ماه 1393 : نقد واقساط براساس پیش ثبت نام وانتخاب شرکتها ومشاغل از طرف شرکت سپهر تهران     شرایط پرداخت تجاری:20 درصد مبایعه نامه 40 درصد زمان تحویل 35 درصد اقساط 22 ماهه بدون سود و 5درصد زمان سند  شرایط پرداخت اداری:25 درصد مبایعه نامه 35 درصد زمان تحویل 35 درصد اقساط 19 ماهه بدون سود و 5درصد زمان سند     ویژکیها: قرارگیری در اصلی ترین خیابان استقراردانشگاهها ومراکز آموزش عالی -  استفاده از طراحی های پایه واستاندارد معماری برای فضای اداری وتجاری  – استفاده از مصالح درجه یک – وجود ساختمان درمهمترین نقطه بر خیابان آزادی -   سهولت دسترسی واستقرار ایستگاه مترودر برابر ساختمان ، خطوط BRT  شرقی –غربی و شمالی –جنوب درمجاورت ساختمان.      در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر وبازدید پروژه با شماره های  66122692 – 66122692 - 66120538- 09109808523 حوزه  فروش بازار بورس آزادی -  سرکار خانم مهندس یحیوی تماس حاصل فرمایید.        کلمات کلیدی جهت موتور های جستجو در اینترنت  فروش واحد تجاری در خیابان آزادی ، بورس واحد های تجاری مخصوص لوازم پیشرفته پزشکی و دندانپزشکی ، مغازه فروش وسایل دندانپزشکی ، واحد تجاری اداری وسایل پزشکی و دندانپزشکی ، پاساژ تخصصی وسایل پزشکی و دندانپزشکی ، خرید و فروش آپارتمان های اداری در تهران ، بورس تخصصی صنایع پزشکی  دندانپزشکی  علوم آزمایشگاهی  و داروسازی ، شرکتهای مواد اولیه -  تولید کننده وبازرگانی در رشته های  دندانپزشکی - تجهیزات پزشکی -  تجهیزات علوم آزمایشگاهی  -  داروسازی وزیست فناوری ،

------------------------------------------------

==============================================

تهران بزرگ‌ ترین شهر و پایتخت ایران و مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. جمعیّت آن ۸،۲۴۴،۵۳۵ نفر است و بیست و پنجمین شهر پرجمعیّت جهان به شمار می‌آید. مساحت این شهر ۷۳۰ کیلومتر مربّع است.ما در این مطلب آسمونی درباره جاذبه های گردشگری تهران اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. 

tourist-attractions-in-tehran(8)

حمام نواب

این بنا توسط زنانی به نام‌های سارا سلطان خاتون و سارا حاجر خاتون که دختران فردی به نام نواب بوده‌اند، ساخته شده است. حمام نواب برای جلوگیری از اتلاف گرما و امکان استفاده از آب قنوات و چشمه‌ها برای استحمام، پایین‌تر از سطح زمین ساخته شده است. مصالح به کار رفته در ساخت این بنا شامل آجر، آهک، ساروج، سنگ و کاشی است.

در این بنا پس از مرمت، از سیمان نیز برای حفظ آن استفاده شده است. حمام نواب در سال ۱۳۹۰ تغییر کاربری داده و به مرکز صنایع دستی شهر تهران تبدیل گردید. همچنین حمام نواب در سال ۱۳۸۵ توسط سازمان میراث فرهنگی در فهرست آثار ملی کشور ثبت گردید. 

tourist-attractions-in-tehran(3)

بوستان نوروز

بوستان نوروز بزرگترین بوستان پهنه غربی اراضی عباس آباد تهران با کارکرد تفریحی، فرهنگی و تفرجی است که برای آن کارکردهای بین‌المللی و فرهنگی در حوزه کشورهای عضو اکو نیز تعریف شده است. نوروز به عنوان یکی از شاخصه‌های فرهنگی مشترک بین کشور‌های عضو اکو مطرح است که این مسئله در بین کشور‌های همسایه دریای خزر نیز صادق بوده و به همین منظور دریاچه‌ای به شکل نقشه دریای خزر در این بوستان طراحی شده است.

در پهنه غربی ۶۵ هکتاری اراضی عباس آباد تهران، بوستان نوروز با بیش از ۹۰ هزار متر مربع مساحت، بزرگترین بوستان مجموعه را تشکیل می‌دهد که کارکرد تفریحی، فرهنگی و تفرجی برای آن در سطح فرامنطقه‌ای و بین‌المللی پیش‌بینی شده است. کارکردهای بین‌المللی و فرهنگی بوستان نوروز در حوزه کشورهای عضو اکو تعریف شده که در همین راستا بخشی از این بوستان به نام «اکو» در نظر گرفته شده است که محلی برای معرفی آیین‌ها و سنت‌های کشورهای عضو اکو با محوریت آیین و سنت «نوروز» در تمام ایام سال خواهد بود.

در این بوستان ۱۲ سکو به ۱۲ کشور عضو اکو و دو سکو نیز به کشورهای عراق و بحرین که نوروز را جشن می‌گیرند ولی عضو اکو نیستند اختصاص پیدا کرده است که هر کشور می‌تواند در یکی از این سکوها به معرفی خود در حوزه گردشگری، نمایش آداب و رسوم، صنایع دستی و موسیقی بپردازد. 

tourist-attractions-in-tehran(4)

دریاچه چیتگر

دریاچهٔ مصنوعی چیتگر با مساحت ۳۳۰ هکتار در منطقه ۲۲ شهرداری تهران واقع شده‌است. این دریاچه از شمال به بزرگراه همت، از شرق به محور چهار باغ و از جنوب و غرب به پارک جنگلی چیتگر محدود می‌گردد.
در حال حاضر با پیگیری شهرداری تهران این پروژه در حال ساخت و آماده سازی می‌باشد که زمان بهره برداری از فاز اول این طرح شامل ساخت دریاچه مصنوعی، پهنه ساحلی و بهره برداری از ادامه بزرگراه شهید حکیم، بهار سال ۱۳۹۲ پیش بینی شده‌ است. پس از اتمام فاز اول، ساخت فاز دوم طرح به مساحت ۱۴۰ هکتار در جنوب بزرگراه حکیم شامل جزایر آبی، محور چهار باغ، پارک آبی و مونوریل چیتگر دردستور کار شهرداری قراردارد. 

tourist-attractions-in-tehran(7)

شهرک سینمایی غزالی

شهرک سینمایی غزالی نام محوطه بزرگی است در غرب تهران که در آن دکورهای خیابان‌ها و ساختمان‌های مربوط به فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی، ساخته و نگهداری می‌شود. این شهرک توسط کارگردان فقید علی حاتمی در سال ۱۳۵۸ و با همکاری بهترین دکوراتورهای ایتالیایی ساخته شده است. این شهرک شامل میدان توپخانه، ساختمان عدلیه، خیابان لاله زار، سینما تابان، گراند هتل، عکاسخانه و چند مغازه دیگر می باشد.
مرحوم علی حاتمی برای ساخت فیلم هزار دستان به چنین محلی که آن زمان از تهران را به خوبی به تصویر بکشد نیاز داشت. لوکیشن های فیلم هایی نظیر هزاردستان، شیخ مفید، سربداران، هشت بهشت، کاراگاه علوی، کفش های میرزا نوروز و غیره در این شهرک بوده است. ضمنا برای فیلم های «امام علی (ع)» و «تنهاترین سردار» قسمتی از کوفه نیز در این شهرک ساخته شد. 

tourist-attractions-in-tehran(10)

آرامگاه بی بی شهربانو

بی بی شهربانو نام آرامگاهی است در شهر ری که طبق کتیبه موجود در آن و باور مردم مقبره، شهربانو همسر امام حسین (ع) و مادر امام سجاد (ع) است. به عقیده برخی از کارشناسان، به دلایلی همچون قرارگرفتن زیارتگاه بر فراز کوه، نزدیکی به چشمه، ویژگی های معماری سنگی، اختصاص زیارت آن به زنان در برخی دوره‌ها، کاربرد واژه بانو و شهربانو برای ایزدبانوی آناهید و تشابه افسانه بی‌بی شهربانو با داستان زیارتگاه زرتشتی «بانوی پارس» در یزد، این بنا در اصل از نیایشگاه‌های آناهید، الهه آب‌ها و باروری و از پرستشگاه‌های زرتشتیان پیش از اسلام بوده‌ است.

tourist-attractions-in-tehran(6)

امامزاده سیداسماعیل

بقعه سید اسماعیل از بقعه های متعلق به دوره قاجاریه است که بنای امروزی آن از دوره محمد شاه به جا مانده است. کتیبه و ایوان و رواق حرم مربوط به دوره قاجار است. در قسمت بالای مرقد سید ، درب منبت کاری شده ای وجود دارد که روی این درب، کتیبه زیبایی وجود دارد. کتیبه های دیگری نیز به خط نسخ برجسته، بالای درب وجود دارد که تاریخ آن جمادی الاول سال ۸۸۶ هجری قمری است (زمان آق قویونلو) که ظاهرا قدیمی ترین تاریخی است که در بناهای کهنه تهران دیده مى شود. 

tourist-attractions-in-tehran(5)

امامزاده صالح (ع)

بقعه کنونی امام زاده صالح که در بازار تجریش واقع شده، از بناهای دوره قاجاریه است.

با این حال، وجود درخت چنار کهنسالی که در محوطه آن کاشته شده است و سنگ قبرهای قدیمی نشانگر قدمت این آستانه، به قرن هفتم یا هشتم هجری قمری مى باشد. این بقعه دارای صحن، ایوان، رواق، مسجد، ضریح مرقد و گنبد است. این آرامگاه را منسوب به صالح پسر امام موسی کاظم می‌دانند.
صحن و حیاط این بقعه، گورستان عمومی بود و در بیست سال اخیر اثر گورها را از بین برده‌اند و فقط تعداد محدودی از سنگ قبرها از جمله سنگ قبر محمدولی خان تنکابنی (سپهسالار اعظم) را باقی گذاشته‌اند. گفته می‌شود که سر این امامزاده در این آرامگاه مدفون است و بدن وی نیز در آرامگاهی با نام مشابه (واقع در میدان عالی قاپو اردبیل) آرمیده‌ است. 

tourist-attractions-in-tehran(11)

تله کابین توچال

مجموعه ورزشی-تفریحی تله کابین توچال از انتهای خیابان ولنجک آغاز شده و پس از عبور از جاده آسفالته به ایستگاه اول تله کابین توچال متصل می‌شود.
این تله‌ کابین سه خط اصلی و سه خط تله سی‌ یژ و یک خط تله اسکی دارد. روی هم رفته طول سه خط اصلی تله کابین نزدیک به ۷۵۰۰ متر می‌باشد که در میان تله کابین‌های نصب شده در دنیا، یکی از طولانی‌ترین خطوط تله کابین پیوسته به شمار می رود. تله کابین توچال، سه روز در هفته دایر است. در انتهای ایستگاه پنج، که مجهز به دو پیست اسکی برای ورزشکاران تازه کار و حرفه ای است، چندین رستوران و محل جهت استراحت وجود دارد. از امکانات این مجموعه ورزشی، می توان به باشگاه تنیس، باشگاه تیر و کمان، باشگاه بانجی جامپینگ و اسکیت، باشگاه پینت بال، کوهنوردی و پیاده روی، پیست های اسکی، هتل و سایر امکانات خدماتی می باشد.

tourist-attractions-in-tehran(9)

کاخ موزه سعدآباد

مجموعه کاخ سعد آباد که امروزه به عنوان موزه از آن استفاده می شود، در شمالی ترین، بلندترین و خوش آب و هوا ترین بخش تهران در مساحتی در حدود ۴۰۰ هکتار واقع شده است. این مجموعه دارای جنگل طبیعی، چشمه سار، باغستان، گلخانه و خیابان پوشیده از گل و درخت است. در این مجموعه، حدود ۱۴ کاخ با تاسیسات جنبی گوناگون ساخته شده است. هر یک از این کاخ ها با مساحتی زیاد و با انواع امکانات تفریحی مانند استخر، مرداب، زمین های بازی و باغ در اختیار یکی از نزدیکان شاه بوده است. 

tourist-attractions-in-tehran(2)

بازار تهران

بازار تهران، بازاری است قدیمی واقع در مرکز شهر تهران می باشد که ساخت اولیه آن به دوره صفوی نسبت داده می شود. در میان اماکن بازار تهران، بازار بین‌الحرمین، از ساخته‌های دوره محمدشاه قاجار و بازار امیر، سرای امیر و بازار کفاش‌ها از افزوده‌های دوران ناصرالدین‌شاه است. این بازار شامل بخش های اصلی بازار زرگرها، بازار کفاش ها، تیمچه فرش فروشان، حمام چال، چهارسوی کوچک و بنکداری پارچه می باشد. معماری بخش های قدیم بازار در کنار معماری جدید بخش های تازه ساخت، بر جذابیت های این بازار افزوده است.
بازار تهران همراه دیگر بناهاى تاریخى محدوده خود مانند مسجد امام، مسجدجامع و امامزاده زید در راسته بازار، امامزاده اسماعیل در بازار سید اسماعیل، امامزاده سید نصرالدین بالاتر از میدان اعدام، امامزاده چهل تنان و غیره از مجموعه‌هاى مهم تاریخى و هنرى شهر تهران محسوب مى‌شود. در شرایط فعلی نیز این بازار به دلیل تنوع بالای کالاها، مورد توجه مردم قرار دارد. 



- منبع، پورتال آسمونی  http://www.asemooni.com/iran/tehran/tourist-attractions-in-tehran#ixzz3PTk2xjjC

 
 
==========================
 

فروش آپارتمان های اداری و واحدهای تجاری در خیابان آزادی تهران _ بصورت نقد و اقساط https://sites.google.com/site/farasazehgostar/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 1016
بازدید کل : 74277
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

فروش آپارتمان های اداری و واحدهای تجاری در خیابان آزادی تهران _ بصورت نقد و اقساط https://sites.google.com/site/farasazehgostar/

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  مجتمع های آپارتمانی اداری ، مسکونی و واحدهای تجاری  بهمراه آدرس  http://farasazeh.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

فروش آپارتمان های اداری و واحدهای تجاری در خیابان آزادی تهران _ بصورت نقد و اقساط

 






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 133
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 24

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 28
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 28
:: بازدید ماه : 1016
:: بازدید سال : 4223
:: بازدید کلی : 74277